1402-12-27 10:20
287
0
89207
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان:

فاصله گرفتن از قرآن، بزرگترین آسیب اجتماعی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان فاصله گرفتن از قرآن را بزرگترین درد جامعه برشمرد و گفت: قرآن کریم به زندگی هر انسانی روح، و هویت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌پور صبح امروز در خصوص اهمیت قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: اگر دنیا و آخرت را می‌خواهیم اگر زندگی باآرامش همراه با سعادت و برکت می‌خواهیم باید به قرآن پناه ببریم زیرا قرآن به زندگی ما روح و هویت می‌بخشد.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، تصریح کرد: درد جامعه فعلی ما این است که از قرآن کریم فاصله گرفتیم باید کاری کنیم که نور قرآن در جان ما نفوذ کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان با بیان اینکه خواندن قرآن در این ماه سراسر نور بسیار تاکید شده است، گفت: سعی کنیم خودمان را در این ماه بیشتر با قرآن مانوس کنیم تلاوت یک آیه از کلام وحی در ماه مبارک رمضان معادل یک ختم قرآن است.

قاسم‌پور با تاکید بر اینکه تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت فرصت مغتنمی است تا رابطه خود را با خداوند مستحکم کنیم، افزود: هر جا راه را گم کردیم به قرآن متوسل شویم قرآن راهگشاست.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.